מנכ"ל המוסדות: "ארזתי את הפקלאות וטסתי כבר מעכשיו לר"ה לאומן" • האזינו וצפו

דוד קליגר 7 Comment on מנכ"ל המוסדות: "ארזתי את הפקלאות וטסתי כבר מעכשיו לר"ה לאומן" • האזינו וצפו

מנכ"ל מוסדות ברסלב במודיעין עילית צבי פראנק, שלח היום הודעת וואסטפ כי "ארז את הפקלאות ולמרות ההפסדים הרבים שייוצרו לו מכך, לקח איתו יחד את שותפו ר' נחמיה חשין וטס לאומן כבר מעכשיו" • האזינו וצפו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"לאורך כל הדורות נסעו אנשים לאומן במסירות נפש, השנה המסירות נפש היא לטוס כמה שיותר מוקדם בגלל חוסר הוודאות, אנשים לא האמינו לי אבל פשוט ארזתי את הפקלאות ויחד עם שותפי ר' נחמיה חשין טסנו ואנחנו כבר יומיים באומן, אנחנו לא אנשים משועממים ויש לנו הרבה מה לעשות והפסדנו המון בגלל זה".

פראנק קורא לכל מי שיכול לעשות כעת כמוהו כי בלתי ניתן לדעת מה יהיה בימים הקרובים וכי לא שייך לחלום אפילו להפסיד ח"ו את הראש השנה אצל רבי נחמן.

באומן אף ישבו פראנק וחשין יחד עם הרב זושא שטיצר שדיבר אודות חשיבות מעלת הנסיעה.

האזינו וצפו:



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    מסירות נפש שלך! לא על חשבון אחרים!!!

    1. צודק במאה אחוז מה הגאוה הזאת הזאת לנסוע לשם כאילו זה איזו מצוה דאורייתא אף פעם לא שמעתי שחתיכת מנהג הזוי יכול לבטל ציווי דאוריתא של ונשמרתם זאת ועוד מי לנו גדול כתנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי שבעקבות המצב ויתרנו על עליה לקברו השנה ואילו אלו הופכים עולמות כדי לנסוע בר"ה במקום להמליך את הקב"ה עלינו ממליכין את ר נחמן בושה וכלימה

    2. מסכים לגמריי מסירות נפש לא על חשבון פיקוח נפש.
      אין כמו ארץ ישראל.

  2. 5

    חסידי ברסלב יקרים, האם לקחתם בחשבון שתצטרכו להיות בבידוד ביום כיפור? ואם תחזרו אחרי יום כפור, תהיו בבידוד כל החג? כל המשפחה תפסיד את שמחת החג? (כמובן הדבר נוגע רק לחסידי ברסלב, אין שום הצדקה לנסיעה של כל האחרים שנסחפים!)

  3. 4

    מה קורה לעולם מה קורה לכולם ? ! איך אפשר למנוע מאיתנו לנסוע לאומן לראש השנה, האם הפגנות מותר לקיים, מסעדות, בתי קפה, ים, בילויים והכל נראה כרגיל כמעט רק לאומן אסור מה יש לכולם נגד החרדים, נגד היהדות נמאס כבר !!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. 3

    תפסיקו להיבדק בדיוק כמו בתל אביב ששם יש רק 400 חולים